Konstantin Vassiljev: kui Ukraina suudaks sõja võita, siis võib-olla tuleb rahu, kui Venemaa võidab, siis võib-olla tuleb rahu (78)

Konstantin Vassiljev. Foto: Liisi Troska / jalgpall.ee

2023. aasta alguses pildiskandaali sattunud Eesti koondise kapten Konstantin Vassiljev rääkis Õhtulehe taskuhäälingusaates "Kolmas poolaeg", et tahab maailmas rahu. Küsimusele, kas ta on sõjas Ukraina poolt, vastas Vassiljev, et rahu võib tulla nii Ukraina kui Venemaa võiduga.

Eesti koondise praegused mängijad Konstantin Vassiljev ja Sergei Zenjov poseerisid koos mitme ekskoondislasega aastavahetuse eel ühes lauas Venemaa koondise peatreeneri Valeri Karpiniga. Andrei Stepanov riputas pildi sotsiaalmeediasse ning Ukrainale kallale tunginud riigi esindajaga koos poseerimine vallandas Eestis pahameeletormi.

See ei ole vaibunud, sest sõda endiselt käib ja mitmed skandaali sattunud inimesed pole avalikult välja öelnud, et Venemaa on agressor. Vassiljevilt küsiti saates, kas ta on sõjas Ukraina poolt. "Kui nad suudaks võita, siis võib-olla tuleb rahu, kui Venemaa võidab, siis võib-olla tuleb rahu. Kui mõlemad otsustavad, et räägime ja teeme rahu, siis võib-olla tuleb rahu," lausus Vassiljev.

Sellele järgnevale küsimusele, miks ta ei taha öelda täpselt neid asju, mida eestlased temalt kuulda tahavad, vastas 157-kordne koondislane Vassiljev: "See ei ole ju seotud sellega, mida ma arvan või mida ma mõtlen. See ei tähenda, et ma olen kummagi poolt. See, mis maailmas üleüldse toimub, on minu jaoks arusaamatu. Ma ei uskunud võib-olla isegi viis aastat tagasi, et sellised asjad võivad juhtuda tänapäeval ja ma olengi praegu sellises seisus, et ma ei teagi, mul ei ole vastust, kuidas, mis põhjused, kas on põhjused ... Ma olen ausalt täiesti šokis."

Vassiljev nõustus, et kui ta tulevikus Eesti jalgpallis mingis ametis jätkab, siis need küsimused ei kao kuhugi. "Jah, kes tahavad neid küsimusi küsida, nad võivad küsida. Lõppkokkuvõttes see minu tegevusega jalgpallis ei ole üldse seotud. Kõigile meeldiv inimene ei saa olla maailmas - keegi kritiseerib, keegi kiidab ja keegi on üldse neutraalne. Ma keskendun sellele, mida saan teha ja ma arvan, et Eesti jalgpallis saan teha veel palju."

Kuula täispikkuses intervjuud Õhtulehe taskuhäälingusaatest "Kolmas poolaeg".

SEOTUD LOOD
Kommentaarid

pereleib   •  
ja selline vend on meie rahvuskoondise kapten. Okupandid zenjov ja vassiljev koondisest välja!
Jānis Rubulis   •  
Ole hea ja tee see teade ära, et rohkem koondist ei esinda! Olid kunagi tubli, aitab küll. Eriti veel selles valguses, et sibula vastu suu ei avane. Suve alguse ja Balti turniiriks noored peale.
Tanel   •  
Peaasi, et riietusruumis on tuju kõigil hea. Mina isiklikult ei oleks nõus sellise mehega eestlasena enam platsil koo nõus viibima.
enrito   •  
Flora fännidel paluks siis oma chantis muudatused ka sisse viia, et ei tekiks arusaamatusi: "Putin huiloooo - võib-ollla ei ole ka"
Thugie   •  
Olen terve elu olnud suur Kostja fänn, aga eestlasena on sellist sitta võimatu seedida. Kui Eesti koondist esindav sportlane ei saa aru, et Putler on diktaator ja venemaa on selge agressor siis selliseid mehi pole siiapoole piiri vaja!
infoliin   •  
Selline mees ei tohi Eesti rahvuskoondises mängida! Häbi!
Jaanus   •  
Kloun
infoliin   •  
Mis tundega peab näiteks Kozuhovski Eesti jalgpalli hüvanguks töötama kui Eesti koondise kapteniks on mees kelle arvates Ukraina hävitamine on OK.
HenriP   •  
Ajakirjaniku poolt suht debiilne ainult Kostja pool mõtet pealkirja lükata. Täielik klickbait jälle, kahju et Kostja selleks võimalust andis

See kelle võidu või läbirääkimiste puhul tuleb võib-olla rahu on üsna subjektiivne vaatevinkel. Seda ette ennustada tegelikult ei saa, mis tuleb pärast. Ukraina võidu puhul rahu Ukrainlastele - ilmselt. Aga piiiriäärsetele venelastele - nooo see on küsitav või kas tõmmatakse Venemaa osadeks nagu Saksamaaga juhtus, jumal seda teab.

Ainuke võib-olla, mis kindlasti ei realiseeru on rahu Venemaa võidu puhul. Neid imperialistlikke ja fašhistlikke soove ei suru mitte kuidagi maha.

Aga igale ühele omad mõtted, see polnud kindlasti toetusavaldus Venemaale. Minu hinnangul otsitakse tonti seal kus seda pole.

Kui me laskume samale tasemele nagu venelased, et kasutame sportlasi poliitiliste sõnumite edastamiseks, siis kes me ise oleme?

Veidi s**amaitse on, aga risti ei lööks selle peale.
Tarmo Treimann   •  
mõnes mõttes tuleb Vassiljevit tunnustada, et ta ei püüdnud fännidele meeldimiseks mingit häma ajada ja tunnistas ausalt üles, kuidas ta arvab. Ja ma arvan, et ta ei ole kaugeltki ainus vene juurtega inimene Eestis, kes nii arvab. Need inimesed ei ole kindlasti sõja poolt aga nad ei suuda, vaatamata kõigile õudustele ja ebaõiglusele, olla ka lõpuni Ukraina poolt. Sest see peaks tähendama Venemaa vastu olemist ja selleks nad siiski valmis ei ole. See ei tähenda ka seda, et nad tingimata on Eesti või eestlaste vastu või vaenlased. Lihtsalt nende maailmapilti on kivistunud skisofreeniline skeem, kus samal ajal on võimalik olla Eestile lojaalne aga ikkagi tunda vähemalt mingil määral sümpaatiat Venemaa vastu. Mis võib-olla 12 aastat tagasi oligi aktsepteeritav integreerumise viis aga ilmselgelt täna enam mitte. Ja täiesti arusaadav on ka suur segadus nende inimeste peas, sest sellesse maailmapilti ei mahu kuidagi see, et Venemaa ründab oma lähedast naabrit Ukrainat, et vene sõdurid tapavad ja vägistavad ukrainlasi. See lihtsalt ei klapi selle maailmapildiga ja seda ei taheta uskuda või peetakse mingiks täielikuks arusaamatuseks, juhuseks, milles on süüdi kindlasti keegi teine, mingi vandenõu. Ja kui juba selle reaalsusega ei suudeta aksepteerida, siis ilmselgelt ei mõisteta ka seda, et Venemaa võidu või Venemaale soodsatel tingimustel rahu puhul võib olla Eesti järgmine ohver. Kuna see maailmapilti ei mahu, siis eitatakse seda viimase võimaluseni. Võib-olla isegi selle hetkeni, kus tuleb oma laps sülle haarata ja pommide eest keldrisse varju joosta. Loodetavasti nii ei lähe aga võimalik, et enne selle juhtumist ei saada ka aru veast oma mõtlemis- ja väärtussüsteemis.

Aga olen siis ka ise aus. Minu meelest selliset mõtlev inimene ei sobi Eesti koondisest esindama. Vaatamata vanadele teenetele. Pigem isegi ütleks, et seda enam ei sobi, kuna tema positsioon meie koondise ajaloos on olnud midagi enamat kui üks reamängija. Ja kui ta endiselt koondisesse kutsutakse, siis vähemalt seni ei ole minul asja staadionile mänge vaatama. Olin juba peaaegu ostmas Fääri saarte mängule pileteid, just oma poisse silmas pidades. Nende jaoks on vaatamata kesistele tulemustele ikkagi koondise mängud elamus ja juunis ehk on ka ilus ilm ning mine tea, ehk suudetakse Fääride vastu ka enam-vähem võrdne lahing anda. Aga nüüd on selge, et ei ole mingit soovi koondise pileteid osta enne, kui on selge, kas Vassiljev kutsutakse sinna või mitte.
ROOTSI KUNN   •  
Ei ole veel jõudnud seda intervjuud kuulata aga ,kui kõik vastab tõele ja mees nii arvabki ,et venemaa värdjate võit toob meile rahu siis tema koht ei ole enam Floras ega koondises. Õhtul kuulan rahulikult ja süvenen.
elx   •  
HenriP, kuulasin ise saate ära ja ei ole siin mingit poolt mõtet. Selge "olen rahu poolt" ja ei tea mis tulevik toob, võib olla vene, võib olla Ukraina võit, pea asi, et tuleks rahu, mina mängin jalgpalli ja see ei puutu asja.

Täiesti võimalik, et ta ei osanud sellisele ootamatult vana teema üles võtmisele kuidagi reageerida, kuid jah, stamplause "venemaa on agressor ning sõja algataja", võiks peas olla. Edasi on juba ehk tõesti küsimus enda vaadetes, et kas olla selle poolt, et enam keegi ei sure ning homne päev oleks rahu, jäägu piirid kuhu iganes või pooldatakse täielikku Ukraina võitu.

Praegu jäi aga tõesti mulje, et ta kas arvab, et mõlemad osapooled on sõjas süüdi või veel hullem - NATO oma laienemisega tekitas sõja. Seda ta siiski välja öelda ei julge. Nii palju siiski julges öelda, et ta ei hakka valetama ning kellegi rahustuseks midagi välja ütlema.

Ehk ei, ei olnud pool mõtet - Kostja on rahu poolt, üks kõik kuidas see tuleb.
Mati Kesaväli   •  
Kadu sellele tondile! Venemaa võit toob rahu..... Eelmine kord kui Venemaa võitis sõja, kaotasid kolm Balti riiki iseseisvuse, kadusid kolm Balti riiki sisuliselt maailma jalgpallikaardilt, Nüüd kaoks Ukraina....rahu, my ass. Ja selline tüüp on Eesti koondise, Flora kapten?
Hidalgo   •  
+1 ROOTSI KUNN. Täiesti nõus. Kahjuks on see lihtsalt valus meeldetuletus sellest, mis meelsus vene taustaga inimeste seas valitseb. Iga normaalse vene taustaga eestimaalse kohta leidub 1 t*bla.
stranglers   •  
Arvasin pärast Karpini sõprade õhtusöögi uudist, et Vassiljev on putinist. Praegu ma vaatan, et putinist jah, aga lisaks täielik debiilik. See on 4-aastase lapse arengutasemel jutt ja ta ei saa tõepoolest üldse millestki aru. Aga eks ongi ajupestud lapsearuga täiskasvanuid terve Venemaa täis (ja 75 protsenti Eestis elavatest Vene kodanikest), tänu kellele Putin võimul on.
Palun mõelge hästi järele ka kõik need Eesti "fännid", kes jätkuvalt ostavad pileteid Vassiljevi koondise ja Pohlaku Flora mängudele.
mortan   •  
See on sedasorti venemeelne jutt, et kui äkki peaks "vene rahu" ükskord ka Eestisse jõudma, siis saab sellise "võib-olla" jutu veeretaja äkki rahus edasi elada, sest ei ole jumala eest öelnud midagi halba venemaa kohta.

Vassiljev peaks olema piisavalt tark, et aru saada, mida räägib ja kes kuulab. Kui ta täie mõistuse juures räägib Eesti jalgpallifännidele, Eesti kodanikele sellist "võib-olla" juttu, ei ole minu arvats tema koht sinimustvalges Eesti koondises ega selle lähedal.
Juan Pablo Ramirez   •  
Zajebiss Vasja.Hajutasid ka viimased kahtlused oma meelsuses
Sellise ümmarguse jutuga võid Maardu poliitkasse sukelduda

Keegi võiks nüüd Zenjovilt ka küsida,et kelle oma on Krmm
Vastus tuleks ka ilmselt,et Krimm on osa ühest kontinendist ja üldse on see ilus koht
stranglers   •  
:D Hästi, Juan Pablo Ramirez! Krimm daa. Nitshevoo!
ElectroBlast   •  
Venemaa rahuplaan oli, on ja jääb taastuda paar aastat ja uuesti rünnata.
Mõnel mehel tundub väga raske öelda välja, et Venemaa peab kindlasti lüüa saama. Mis ei tähenda muidugi et nad uuesti agressiooni ei plaani, aga antud kontekstis siiski.
Nüüd siis teame seda kindlalt, et kui ta seda juba välja ei suuda öelda, siis ammugi ta seda ei mõtle reaalselt.
jaan mae   •  
Eesti koondisest välja arvata.
Kasepats-Pidur   •  
To Kunn jt Flora fännid
Mis juttu Vassiljev teile seal pildiskandaalijärgsel salakoosolekul rääkis, mis kõik toona tekkinud pinged maha võttis? Praeguse uudise valguses võiks vast saladusloori veidi kergitada, muidu jääb teist suht narr mulje
Jonesy Kane   •  
Sibul jääb sibulaks.
baller   •  
Tea kumb oleks lihtsam, saada mõni venelane natukenegi venemaad kritiseerima, või üle Atlandi sild ehitada?
Hiiu Kala   •  
Minu arust võiks Flora slogani "Üks klubi. Üks pere." juurde praegu lisada "Võib-olla aga võib-olla mitte".
joko hama   •  
Väga Kurb ausaltöeldes
Ise ette ja pikk järele   •  
EJL, saatke see vend KOHE koondise juurest minema, Sisemin võtku aasta kodaniku tiitel ja haisegu üle Narva jõe oma "rahus" seal koos teiste seltsimeeste ja sibulatega. Kui kaua eestlased peavad taluma sellist "rahvuskoondise kaptenit"? Väga piinlik ja vastik on juba pikemat aega ja see on kirss tordil
HenriP   •  
To elx:

Ma ise saadet ei kuulanud, aga tsitaat artiklis "Kui nad suudaks võita, siis võib-olla tuleb rahu, kui Venemaa võidab, siis võib-olla tuleb rahu. Kui mõlemad otsustavad, et räägime ja teeme rahu, siis võib-olla tuleb rahu”

Praegu on pealkiri üpris polariseeriv, aga tsitaadi viimane osa annab sellele natuke teist ja leebemat mõõdet juurde.nagu ma aru saan Vassiljevi eesmärk on rahu - ükskõik milline.

Demokraatlikus ühiskonnas on okei kui on teisitarvajaid. Iseasi on see, mis on selle motiiv ja hiljem tagajärjed ja kas Vassiljevi kõik rahu variandid sobivad eestlastest fännidele.

Pigem on meile oluline ainult rahu läbi Ukraina võidu, sest me oleme juba näinud peale II ms “võidukat” lõppu ja seda Vassiljevi ühte varianti rahust, mis ei ole mrile aktsepteeritav.

Lõpetuseks, me peame aru saama kust me tuleme. Vassiljev ja enamus Eesti fännidest ei tule samast kohast :trollface:
cyrusvk   •  
Me kõik saame aru, kust Vassiljev tuleb. See aga ei tähenda, et selliste seisukohtadega inimene tohiks EESTI koondist esindada. EJL on nüüd võimalus järgmine samm koondise noorenduskuuris ette võtta ja seda nõukogude inimest enam mitte koondisesse kutsuda.
Marek_T   •  
Vassiljev ei saa aru ühest lihtsast tõsiasjast (või siis on otsustanud seda ignoreerida, võrdselt tõenäolised mõlemad): ümmargune "mina olen rahu poolt" jutt ei kanna siinses kultuuriruumis mitte kuhugi, ega hakkagi kandma, sest Baltikumi põlisrahvastele on rahvuslikku alateadvusesse aastakümnete pikkuse vägivallaga põletatud teadmine sellest, misasi on rahu vene moodi, mida see tähendab ja mida kaasa toob.

Ukrainlased teavad seda täpselt sama hästi ja see tähendab omakorda seda, et rahu saab Ukrainasse saabuda AINULT ja ÜKSNES Ukraina võiduga sõjas. Kõik muud lahendused ei tähenda Ukraina rahvale rahu, vaid kannatuste jätkumist.

Jutt venemaa võiduga kaasnevast võib-olla-rahust ... Sellist sitta on isegi raske kommenteerida. Peaks venemaa selle sõja võitma, läheb Põhja- ja Ida-Euroopal viimaste rahuaastate kell käima. Kui ta juba ei käigi ...

Kusagil Saksamaal või Prantsusmaal, jah, suure tõenäosusega veeretaks selliste obskuursete ja keerutavate sõnavõttudega endalt tähelepanu kiiresti maha, kuivõrd sealsetes ühiskondades on Ukrainas toimuvasse sõtta üleüldse mingigi suhtumine niikuinii üpris leigelt päevakorras.

Viimased maskid on langenud. Lolli võib, muidugi, mõnda aega veel mängida. Küllap leidub uskujaidki. Fantastika muidugi, kuidas koondis ja Flora suudavad selle lollimängimisega kaasa minna ja sealjuures tõsist nägu teha.
Calma7   •  
Usun, et Häberlil endal on välismaalasena (eriti neutraalse sveitslasena) sügavalt pohhui sellest väljaütlemisest.
Aga loodetavasti siis Henn ja Lindpere suudavad Häberlile selgeks teha miks Vassiljevit enam koondisesse ei peaks kutsuma.
ZinedineZidane   •  
Jääks Reimiga võrdselt mänge, aus :)
R380   •  
Tarmo 👍
Hiiu Kala 👍
Ülejäänud 👍


Küllap pole ta Eesti vastu aga kindlasti Venemaa poolt!

Nagu ütles Putin: “rahu on võimalik ainult Venemaa tingimustel”
St, et 30% vms Ukrainast saaks Venemaa osaks.

Nagu öeldud siin “kii see Venemaa rahu tuleks Eestisse” …

Vassiljev annab selleks rohelise tule!!!

On mis on kuid MITTE MINGIL
JUHUL EI TOHIKS TA KOONDISES OLLA! See on nii vale!
Mõtiskleja   •  
Mind üllatab, et üks suurimaid venemaa+sport teemasid alati väga emotsionaalselt kajastav ajakirjanik Ott Järvela on siiamaani vaikinud. Seni on nad koos Kalev Kruusiga jõuliselt, otse, avalikult ja konkreetselt välja öelnud kõigi nende teisitimõtlejate kohta, et mis nad sellistest inimestest ja arvamustest arvavad ja müts maha selle eest. Kruus juba Vara postituse all kommentaari jättis Kostja teemal ja Betsafes esmaspäeval kindlasti jätkatakse seda teemat. Aga Järvelalt senini vaikus. Kaia Kanepi jt märgistati ikka väga ruttu ära. Ma loodan, et Ott kirjutab praegu ühte korralikku arvamuslugu sel teemal ja tahabki natuke aega, mitte meelega ei pigista silma kinni, nüüd kui jutt käib meie jalgpalli ühest pea oluliseimast mängijast läbi aegade. Pikk ette podcasti muidugi nüüd ka juba ootan. Kui seal võetakse nüüd see hoiak, et ollakse ainus Eesti meediaväljaanne, kes selles Kostja intervjuus midagi imelikku ei näe, siis Im Done!
Mõtiskleja   •  
Tubli Ott, tegigi postituse, +respekt!
Tarmo Treimann   •  
jah, postitus on hea. Küsimus on aga selles, mis saab siis, kui jalgpalliliit ei tee nii nagu Järvela ja väga paljud jalkafännid mõtlevad ja soovivad. Kas kehitab õlgu, lööb kannad kokku, loeb teema lõppenuks ja kutsub ikka juunis kõiki staadionile Balti turniirile kaasa elama? Või tuleks fännidel kuidagi reageerida ja soccernet ning Järvela annavad siin ka mingeid soovitusi?
cyrusvk   •  
EJL pidavat Vassiljeviga rääkima sel teemal. Ehk siis teisisõnu, Vassiljevile antakse võimalus jätkuvalt hämada ja kui hästi hämab, siis jätkab koondises edasi. Samas kui tema seisukoht on ilmselge ja pole põhjust paluda tal valetama hakata oma seisukohtade vastu.
jkj   •  
Intervjuud kuulates selgub, et ta on vene propaganda ohver, Et ta ei suuda üldse aru saada mis toimub, see ongi vene propaganda eesmärk, et inimene mõtleks, et ta on lammas ja ei saa midagi aru, mis maailmas toimub. Kui ikka kuulad ainult vene propagandat, siis jäädki seda uskuma, mis seal räägitakse. Väga oluline on informatsiooni otsida mõlemalt poolt.
Graham Poll   •  
Aga ma juhin siinkohal kõigi emotsionaalsete arvajate tähelepanu ka ühele positiivsele momendile. Nimelt, et ega Kostja koondisest eemaldamine mingit sportliku taseme langust kaasa ka ju ei too. Lähiaastatel ei ole meie koondis kedagi võimeline võitma niikuinii.
Wo1dK1d   •  
Olin juba enne Kostja maha kirjutanud, nüüd juba on persona non grata.
Intervjuus kuuldud laused on justkui venemaa propaganda scriptist: "Olen rahu poolt" "Inimesed surevad ja see ei aita kedagi"

"See mis inimesed tahavad kuulda, see ei ole seotud sellega mida ma arvan, mida ma mõtlen. See ei tähenda et ma olen kummagi poolt." - See justkui näitab ära, et südames on venemeelne.
"Ma olengi praegult sellises seisus, et ma ei teagi" " Mul ei ole vastust kuidas. Miks põhjused, kas on põhjused." - See lause näitab ka kerget venemeelsust.


Kostja ei ole rumal inimene. Tal nupp nokib ja tegu on intelligentse inimesega. See, et ta konkreetselt oma seisukohta ei väljenda, näitab ta seisukohta.

Ja juhul kui tegu oleks äärmiselt rumala sportlasega ja ta tõesti ei saaks asjast aru. Sel juhul ma usun et keegi oleks talle kindlasti juba seletanud mida ja miks ta peaks ütlema. No näiteks naine, pereliige või mõni hea sõber. No seda juhul kui nad ei ole venemeelsed, mis antud juhul on juba väga vähe tõenäoline.

Kahju et varem väärikas mees ennast kohalikus kultuuris totaalselt maha kriipsutab.
Vutihuviline   •  
Mõtiskleja - kus on leitav Järvela postitus? Ei suuda ise leida.
purgeenius   •  
Facebookis "Ott Järvela jalgpallipunker"
Janno Tammekivi   •  
Pange tähele, jalgpalliliidul pole piisavalt mune ja sebib niikuinii sellele vasjale ühe mängu, et ikkagi saaks rekord arv mänge Eesti koondise eest. Selgrootud limukad :)
Thugie   •  
On aeg ka Pohlakute luukered välja tuua ja nad mõlemad pensionile saata
Tarmo Treimann   •  
Muidugi on tähelepanuväärne ka see, et sm Vassiljevi intervjuu ilmus samal päeval, kui tuli ka järjekorde uudis selle kohta, kuidas jalgpalliliidu rahadega on sahkerdatud, ennekõike just jälle Flora kasuks. Kas see tähelepanu tõmbamine oma venemeelsete seisukohtadega jalgpalliliidu korruptsiooni varjamiseks on hind, mida maksta, et saada rekordinternatsionaaliks?
R380   •  
Eesti kui e-riik : Pohlak lubab vaid e-protesti!
Spam ja paneme sama moodi edasi! Hea Sisekliima ja veatute filosoofiatega paneme edasi!

Niigi on raske seda jalka kultuuri Eestis arendada ja nüüd EJL on viimase paari aastaga ikka korralikult sinna aku pannud jne.
R380   •  
Kostja saab kindlasti ühe mängu veel.
Loodetavasti tühjade tribuunide ees!
ZinedineZidane   •  
Postimehes ei saa lugeda aga EJL ei vastanud küsimusele, eelmise korra vigadest pole õpitud, kus isegi Pohlak tunnistas et jokutas
thechipmunk   •  
Tiblad jäävad alati tibladeks!
ROOTSI KUNN   •  
Intervjuu kuulatud. No siin ei ole millestki rääkida enam.Tema koondise lahkumismäng oli Helsingis ära ja Flora peaks Kostjaga koheselt lõpetama. Las elab omas maailmas.Mul on kümneid venelastest sõpru ,mõned ei oska õieti eesti keeltki aga nad mõistavad vene agressiooni ja tapmised hukka nad teavad ,et eesti oli okupeeritud 50.a. ja meie oleme ohus ,kui vandid peaksid ukrainas oma tahtmise saavuatama. Ja siin meie ,,iidol,, aasta inimene kõikjal reklaamidel olnud internatsionaal ei saa nokka lahti ,ei taha aru saada,ajab ümmargust mulli,et kõikjal inimesed surevad,ei taha tunnistada ,et venemaa on hullem,kui natsi Saksamaa. Las tegeleb jalgpalliga nagu ta soovis aga mitte enam Kostjakene koondises, suur aitäh sulle tehtu eest . Flora särgid anna ka homme pesusse ja pole vaja enam järgi tulla ma ei saa kahjuks sinuga enam ühes paadis olla. Sest see läheb täielikult minu elu põhimõtetega vastuollu. Vene imperialismi,natsismi ja sõjakuritegude eitamine on võrdne selle õigustamisega
tarmo treimann   •  
Kõige kurvem on see et sm Vassiljevi sõnavõtust kumab läbi arusaam, et ukrainlasi ja Ukrainat kui rahvust ei ole olemas. Et praegu tapavad venelased venelasi ja see on ilmselt kellelegi kasulik aga iga hinna eest tuleb see tapmine lõpetada, vahet ei ole mis võim v riik kusagil on. Ehk konkreetsete lausete, mis ehk ei olegi nii hullud (kes ei tahaks sõja lõppemist) jääb ikkagi kumama täiesti kohutav šovinistlik arusaam maailmast.
käbi   •  
Wow, ma ei saa flora fännist praegu aru. Mis muutus? Sama seisukoht oli ju putinistil ka ennem. Igatahes vahet pole tglt, tore kui arvamused muutunud. Ju peab siis yhte asja inimene ikkagi ytlema mitu korda.
Spordiakadeemia   •  
Käbi, kordamine on tarkuse ema!
Poborsky   •  
Ma olen näinud kõiki Vassiljevi kodumänge peale ühe (mullu Taiga). Ma ei soovinud teda Poolas näha ega ka Soomes, aga ka tulevikus ei soovi. Ma pole veel välja mõelnud, mida ma teen, kui ma teda platsil näen, kas lahkun staadionilt või midagi muud.

Ja Viiendal Sektoril pole ikka üldse mune...
Vastas   •  
Poleks olnud raske ütelda, et kui venemaa poleks sõda alustanud, olekski rahu.

Häbi.
jkj   •  
Peamine et Häberlit toetab, Häberlk ju Putinist püham
Heli Kopter   •  
Kostja, kui seda loed, siis paar fakti sulle, millest peaks aru saama iga loll.

1. Putin on öelnud, et ukrainlased ja venelased on sama rahvas ehk ukrainlasi pole olemas. Sama hästi võiks ajaloo põhjal väita, et pool Euroopat on Rooma/Itaalia või et Siber on Hiina. Putin on lihtsalt hull ja ta ilmselt lõpetab nagu Rumeenia diktaator Ceausescu või Hitler, õnneks Venemaal on juba esimesed kodusõja ilmingud.

2. Kui Putin saaks, paneks ta esimesel võimalusel Kiievisse lehvima vene lipu ja venestaks kogu Ukraina, mis ongi konkreetne ukranlaste genotsiid.

3. Putin on öelnud, et SSSR oli tore riik ja selle lagunemine oli katasroof. Tegelikult nimetati SSSR-i rahvaste vanglaks. Sealt ei tohtinud välja reisida, sest muidu oleksid inimesed aru saanud, et välismaal on tegelikult parem elu ja riigi propaganda on neile roiskuva lääne kohta kogu aeg valetanud. Ja ka üldiselt oli SSSR täielik maffia riik, kus sadu tuhandeid inimesi küüditati Siberisse, tapeti ja vangistati poliitilistel põhjustel, saadeti gulagidesse. Tänapäeval aga suur osa venemaa zombi-elanikkonnast ülistab ja igatseb SSSR-i tagasi, mis on lihtsalt pideva ajupesu tulemus.
Mati Kannisto   •  
Kui Eestis poolt ei vali, siis tuleb siit põgeneda sulle sobilikku riiki. Meil siin võib-olla läheb varsti sõjaks ja sina võib-olla jalgpalliga tegeleda ei saa enam. Viimane aeg on tõsta oma välispoliitika teadmiste tase kõrgemale ja olla väärikas riigi esindaja ning anda eeskuju ülejäänud venelastele Eestis. Kahte isandat korraga teenida ju ei saa. Kui sa seda kardad, siis ära lihtsalt rohkem küsimustele vasta. Aga see näitab jällegi siis nõrkust.
Karvik   •  
Kes venemaa võitu heaks peavad on ohtlikud. Kurat ma ei saa aru kuidas ja miks sellised venelased siin püsivad kes eestit maatasa teevad, aga ise ka ära ei lähe. Siin on s#tt, aga seal veel s#item nad teavad ise ka. Aga ikka vaja jaurata.
A. Polõnski   •  
Vassiljev osutus siis olema sümboolseks 'kirsiks' läbikukkunud lödipüksiliku integratsioonipoliitika tordil. Võrrelge Läti võimude käitumist sealsete putinistide-tibluškinitega siinsete võimule saanud uusmarksistide omaga.

Juba paar aastat tagasi oli selge, et 'suur vene hing' ihkab venemaa piiride paisumist kasvõi karmi sõjaga. Seejuures ei ole vahet, kas see 'hing' elas Z-mordoris või Balti maades. Isegi putini mopi eest läände põgenenud venelased on suures osas osutunud putinistidest orkideks, kellel meeldis kodumaal Ukraina sõda telekast vaadata.
R380   •  
EJL vb toetab ka sõda sest ei ütle TH, et selline mees nagu kostja ei sobi enam koondisesse eetilistel põhjustel.

Olukord on “hinda meest tema tegude, mitte sõnade järgi”
Ja sellisel juhul ehk ka EJL toetab sõda.
delarenta   •  
Tasuks ära fikseerida Flora ja EJL sotsiaalmeedia kontode jälgijate/followeride arv. Sellega saaks ka päris suure signaali saata, et mingi rahulolematus on olemas.
R380   •  
Samal ajal kui Narvas pole treening tingimusi jne saab Flora 1.1milli “laenu” liidult.
ZinedineZidane   •  
Ma olen aru saanud et ilma Pohlakuta ei liigutata EJL lillegi ja siis ta ütleb, et Kostja kaptenipael, mängimine on peatreeneri asi otsustada, olen täiesti segaduses. Sellepärast ongi EJL taandarengus, et raha liigub jube palju ühte auku.
stranglers   •  
Vassiljevi mängimine mängulistel põhjustel on jah treeneri asi. Aga antud hetkel on vaja liidult poliitilist otsust, sest asi ei puuduta jalgpalli, vaid põhimõttelist: Eestile vaenulik isik ei tohiks esindada maa koondist.
Ja ma tean, et seda otsust ei tule, sest Pohlak ajab jälle seda juttu, et pole rääkinud, pole lugenud, mõtleme, räägime, asi pole nii nagu kogu üldsus arvab, treener otsustab bläblä.
Reageerida jääb ainult fännidel koondise boikoteerimisega ja ajakirjanikel/arvamusliidritel sõnavõttudega vabas meedias.
Karvik   •  
Vassiljev peab Pohlakule ütlema, et venemaa on agressor ja Ukraina peab võitma ja nii lihtne see ongi. Muu vastusega ja hämamisega rahvas ei lepi.
Ehk siis Pohlak palun vali, vassiljev või Fännid
footsoccer   •  
Kurat küll!
Andre Andre   •  
Karvikule- mida sul siin enam öelda on, kōik juba öeldud juba 2 aastat tagasi. Et kui nüüd kostja nii ütlrks siis teema okeks maas ha kōik unustatud sinu poolt?
Jälgija   •  
Olgem ausad, otsus eemaldada ta rahvuskoondisest oleks pidanud olema tundide küsimus peale seda podcasti. See, et seda otsust nüüd venitatakse näitab täielikult ära jalgpalli liidu juhatuse munadeta oleku. Need kuradi võibolla nii ja võibolla naa vastused on täielik poliitiline virrvarr. Levada ütles õigesti, et selle mehega on kõik selge.
Spordiakadeemia   •  
Kokkuvürmtvalt on see teema nii kurb. Õiged otsused mis peaks tehtud juba ammu olema on siit läbi käinud. Neid ei tule või tulevad agadega. Küsiks EJL ja Fcf toetajate käest, miks te neid sposoreerite, kas on hea olla vene agressiooni kaudne toetaja? Abc autod ja muud firmad coolbet jne, Alecoq, jne loetelu on pikk, aga peaks olema lühike väga lühike
ElectroBlast   •  
Nüüd on aeg vist seal mail, et ta võib lähiajal öelda avalikult, mida me tahame kuulda, kuid ei usu et see siiras ja aus ütlus oleks, enam. Kui ei suuda siiamaani välja öelda, siis on meelsus teada.
Karvik   •  
Sa ei jäta endale varianti ülepiiri põgenda kui asjad peaks siin kehvaks minema. Sa ütled kohe seda mida rahvas tahab kuulda kui oled hinges eestlane ja südamega asja juures. Piisavalt kuuldud ja nähtud mida rahvas soovib kuulda. Kui seda teha ei suuda siis nägemist. Miks vaja hoida selliseid siin
stranglers   •  
Otsus Vassiljev ja Zenjov koondisest eemaldada pidanuks tulema kohe pärast pidu Karpiniga. Selle otsusega on niikuinii hiljaks jäädud. Lisaks sellele, et seda otsust ei tule nüüd ka. ENSV forever jalkaliidus.
Poborsky   •  
Tundub, et eile läksin puhtalt emotsiooni pealt Viienda Sektori kritiseerimisega üle piiri, see pole minu kui kõrvalseisja asi. Tuleb ikka rohud enne ära võtta või väike pits, kui internetti minna. Minu on koondisega seonduv.

Mulle näib, et Vassiljevil on siiski veel võimalus, aga ei usu, et ta seda kasutab ning sõnadesse paneb.
Karvik   •  
Ta võiks midagigi head öelda. Kahju oli tegelt vaadata täna isegi teda väljakul
R380   •  
Mis iganes ta nüüd peaks ütlema - sounds fake! It will be fake and forced!

Fk off
Karel K   •  
Minu ja mu lapse külastused premier liiga ja Eesti koondise mängudele ei taastu enne kui Vassiljevit pole koondisest eemaldatud / aasta kodaniku tiitlit võetud.
Lausa häbi, et koos kunagi Mitšurini tn statat sai nühitud...
Destin Jarle T   •  
Mõned siin kirjutavad, et ei too see Venemaa võit rahu midagi jne aga selles pole üldse point. Oluline on see, et me seisame Eesti, Eruoopa ja Ukraina eest. Kaotada midagi nendest "rahu" nimel oleks tulevikku vaadates igas mõttes hullem kui rahu.
Ukraina kaotus oleks mõeldamatu stsenaarium, türannia ja terrorismi võit millega Eesti ja eestimeelsed inimesed ei peaks leppima ja õnneks ka ei lepi.

Vassiljev, aitäh! Andsid jalgpallilises mõttes omal ajal Eestile päris palju aga viimaste väljaütlemiste põhjal oled olulistes küsimustes eestlane ainult paberite põhjal ja pigem kuulud üle piiri. Kahjuks. Loodan, et vabandad.
FFAF   •  
Enough is enough!

Sisene
Enne kommentaari avaldamist tutvu Soccernet.ee kommentaaride hea tavaga.
TULINE KRAAM
Pikk ette (ja ise järele) | Flora ja Paide on justkui Levadia topeltagendid
EESTLASED VÕÕRSIL
Pika vigastuspausi lõpetanud Mattias Käit: pidin platsile minema nii, et ei jõudnud isegi soojendust teha, aga õnneks kõik oli okei
PIHTAS, PÕHJAS!
Videokohtunik | Levadia teenis ühe rünnakuga kaks penaltit, VAR röövis Kalevilt keskkaitsja
JALKAJUTUD
RISTNURK
 
Võistkond
M
V
V
K
VV
P
1.
Tallinna FCI Levadia
9
8
1
0
29:3
25
2.
Nõmme Kalju FC
8
5
2
1
18:9
17
3.
Paide Linnameeskond
9
5
1
3
16:10
16
4.
Tallinna FC Flora
9
3
4
2
17:15
13
5.
Tartu JK Tammeka
8
3
2
3
10:8
11
6.
FC Kuressaare
8
3
1
4
15:21
10
7.
JK Tallinna Kalev
9
2
3
4
11:15
9
8.
Pärnu JK Vaprus
8
2
1
5
9:16
7
9.
JK Narva Trans
8
1
2
5
8:26
5
10.
FC Nõmme United
8
1
1
6
4:14
4
SOCCERNET TV
VIIMASED PILDIGALERIID